+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer


Hi there
Assalamualaikum !bounjour fellas !Hello peeps!how about my blog?boring righthahah..please leave your footstep at my tagboard..love you! ! thanks :)if you don't like my blog..i'm sorry for made you hate it..this is my storyland and all about me and my friends !hik2 have fun!
have FB n TWIT add me or follow at:
Facebook | Twitter



Entry About Goodies


Borak-Borak

.
.
.

one thing!


Big claps

Skin by : zaatboy
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah
bye2 mr yap..
Thursday 23 February 2012 | 22:04 | 0 like it


Pegang bunga manggar???ok ustazah..xde hal..''feel exciting and tiredd...that day..first x blajar chemist..wah sronoknye!!..sec..sronok dpt jdek pndmping Mr. Yap..hik2..thirdly..dpt air free...hak2..tapi memenatkannn....fiuhh..lg2 aq jdek ketua..ke hulu hilir..hulu hilirr..penatt siott..oleh krane trllau bz..xdpt nk amek gmba bnyak2..hurmm..btw..nie jelaa gmba yg dpt amekk...and bersepah22..hahah


MR.YAP jgn sedeh yee..









sorry..wrong angle time amek gmba..x branilee depan2..hahah


mai and faiqahh.. :))







jgn sedeh lorh aunty..nnti sayee pon ada nanges jugaa..








That's all thank youu..
MAASSALAMAH WAILLALLIQA'




















Older Post | Newer Post

<--Replace this with your own words-->